Chinees Nieuwjaar met opa en oma (feb 2016) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Chinees Nieuwjaar met opa en oma (feb 2016) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Chinees Nieuwjaar met opa en oma (feb 2016)

10 Mei 2016 | Singapore, Singapore

Vlak na Koen z'n 11e verjaardag kwamen opa en oma weer naar Singapore! Dus dat is met verse appeltaart en allerlei kadootjes uit Nederland nog even goed gevierd. De vorige keren dat ze op bezoek kwamen was het steeds vakantie, zodat ze eigenlijk nooit de dagelijkse dingen van school, sport en playdates mee kregen. Dus dat werd nu even volop ingehaald: bij alle turn- en tennislessen, hockeytrainingen en tournooien waren ze als trouwste supporters aanwezig. De foto- en video camera's draaiden overuren ;-) Oma heeft zelfs op het hockeyveld nog een balletje overgeslagen met Koen!

Aangezien we de week erna toch gewoon weer een week vrij hadden voor Chinees Nieuwjaar, bleven ze gewoon wat langer deze keer. We hebben gelukkig nóg weer wat nieuwe dingen gedaan en gzien, dus Ontdekje-Plekje Singapore deed het weer goed. En toen bedacht Wouter op zondagavond spontaan om de dag erna (met het CNY) gewoon in de auto te stappen en naar Melaka in Maleisië te rijden. Zo gezegd, zo gedaan: hotel geboekt, auto volgeladen en op pad! Een verrassend leuke actie en zo konden opa en oma op hun oude dag ook nog een nieuw landje 'aftikken' :-)