Opa & oma op verjaarsbezoek - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Opa & oma op verjaarsbezoek - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Opa & oma op verjaarsbezoek

13 Januari 2019 | Singapore, Singapore

Alweer voor de 6e keer kwamen opa & oma ons opzoeken in het altijd warme vochtige tropische Singapore. Hoe gezellig is dat toch altijd! Super dat ze het nog steeds aan durven en het gewoon doen: weer voor die ellendige 13 uur in dat vliegtuig stappen.... Dit keer wilden ze graag met de verjaardag van Britt komen, maar wij hadden natuurlijk al een tripje naar Bali gepland. Maar dat gaf niks hoor! Sterker nog, het kwam ze misschien stiekem best goed uit dat wij wat later thuis zouden komen dan zij :-) Want dan konden ze in alle rust even acclimatiseren en 'ont-jetlaggen'. En vooral de full time privé aandacht en service van onze April die zij dan een paar dagen helemaal met z'n tweetjes alleen konden krijgen, sprak ze wel erg aan ;-) Dus besloten we dat ze gewoon zouden komen in het eerste vakantie weekend en wij 4 dagen later weer in Singapore zouden landen. Dat was best gek, toen wij bij Binjai Crest 's avonds laat door de Comfort Delgro taxi thuis afgezet werden, dat papa en mama gewoon voor ons huis op het bankje zaten! Dat was leuk thuiskomen! De volgende ochtend hadden we zelfs als verjaardags'taart' echte Zeeuwse bolussen! En natuurlijk heel veel leuke kadootjes voor de jarige Britt. We hebben een heerlijke week gehad: weer wat nieuwe dingen bekeken zoals een prachtige Chinese tempel midden in de stad, de lichtshow bij Gardens By The Bay en natuurlijk sateetjes eten bij Satay by the Bay, maar ook de gouwe oude bezienswaardigheden en dingen die er gewoon bij horen: de grote Cloud Dome, de bezienswaardige local wetmarket, de bijzondere Botanic Gardens, lekker eten bij een hawker, een Gin Tonic bij het zwembad, uitgebreid lunchen bij Coastes op Sentosa en tennis kijken bij de Hollandse Club. Kortom: het was weer zalig en super gezellig! Wat een heerlijke en waardevolle tijd weer zo samen!