Final goodbye...Kerstvakantie 2017 Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Final goodbye...Kerstvakantie 2017 Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Final goodbye...Kerstvakantie 2017 Nieuw Zeeland

17 Januari 2019 | Singapore, Singapore

De kogel is door de kerk....begin 2018 zullen we terugkeren naar Nederland. Aan een heel erg mooie tijd is een einde gekomen. Met gemengde gevoelens heeft Wouter een (mooie) nieuwe functie binnen zijn bedrijf in NL aanvaard. Gemengde gevoelens, want de bijna 10 jaar waarin we in het unieke, bruisende Chicago en daarna het mooie, tropische Singapore hebben mogen wonen, was een avontuur wat we ons hele leven zullen blijven herinneren en koesteren en waarbij we als gezin zoveel moois hebben meegemaakt en we ook enorm hecht zijn geworden. Waar we fantastisch veel mooie en kostbare herinneringen hebben gemaakt. Onze kinderen hebben ongelofelijk veel beleefd, veel van de wereld mogen zien en ontdekken, andere culturen en gewoonten mogen ervaren en veel kunnen leren. Ze zijn echte wereldburgers geworden, voor hen is Nederland slechts een van de vele landen in de wereld. Maar ook een land voor hen om nu te gaan ontdekken, want van ons eigen kikkerlandje en Europa kennen ze eigenlijk nog niet veel meer dan de jaarlijkse 3 weken zomervakantie bij familie en vrienden in Nederland. Ze gingen weg uit Nederland toen ze 1 en 3 jaar oud waren en keren 10 jaar later terug op 11 en 13 jarige leeftijd. Holland here we come! Maar nog niet meteen....

....want waar de familie misschien dacht: hoera, ze zijn er eindelijk met Kerstmis ook weer eens bij...nou nee, mooi niet nog :-) We besloten natuurlijk onze tijd aan deze kant van de aardbol ten volle te benutten en alles nog 'even' knallend af te sluiten met een heerlijke vakantie in New Zealand. Want daar zullen we voorlopig wel niet meer naar toe gaan vanuit ons koude kikkerlandje. Dus nu het nog kán.......! Twee weken New Zealand: geniet van de foto's!