Herfstvakantie in China (vervolg) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Herfstvakantie in China (vervolg) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Herfstvakantie in China (vervolg)

06 Januari 2016 | Singapore, Singapore

De laatste stop voor ons werd Shanghai. Een stel wat we hier in S'pore hebben leren kennen (ze woonden praktisch naast ons) wonen nu in Shanghai, dus gingen we hen opzoeken. Met hen zijn we de eerste avond heerlijk uit eten geweest in een heel lokaal restaurant. Erg leuk, lekker en gezellig! De volgende dag hebben we wat rondgelopen, naar het hoogste viewingdeck op Financial Tower voor een adembenemend uitzicht over Shanghai en naar de beroemde Bund aan de andere kant van de rivier. Toen hadden we een 3 uur durende fietstocht door Shanghai op het programma staan. De leukste straatjes en wijken waar je anders niet zo snel zou komen, deden we per fiets met een Engelse gids die erg veel vertelde. Heel erg leuk en interessant! Na de fietstocht werden we, heel luxe, door de chauffeur van onze vrienden opgehaald en naar hen thuis gebracht. Daar gezellig gelunched en bijgekletst en kon Britt nog een paar uur met hartsvriendin Anne spelen. 's Avonds nog even met ons viertjes de stad in, The Bund by night bekeken.

En toen zat de China-week er ook weer op. Persoonlijk erg blij dat ik een (klein...) stukje van dit enorme land heb kunnen bekijken en meemaken. Begrijp dat er nog veel meer China is, wat niet zo ontwikkeld is als deze plaatsen, maar dat is voor een bezoek in een volgende leven ;-)

En voor wie het nog graag wilde weten....: Koen werd "UNO Champion of China". Heeft nu al twee kampioenschappen in z'n bezit (hij is nl. ook "UNO Champ Australia"), Wouter is al "UNO Champ Japan". Dus je snapt, Britt en ik zijn zeer gebrand op de titel van "UNO Champ Tassie", want de Kerstvakantie duiken we maar weer Down Under: Tasmanië it is! Dus tot de volgende keer maar weer!

• 06 Januari 2016 - 10:06

Merel:

weer een mooie reis,bofkonten!!

• 06 Januari 2016 - 21:52

Renske:

Blijft top om zo jullie ervaringen te mogen meebeleven. Komen wij ook eens in China etc.
    Inmiddels is de UNO Tassie champ bekend, ben heeeeel benieuwd!

• 06 Januari 2016 - 22:15

Megan H:

Another great vacation and pictures!!! You guys want to adopt me and take me with you on these fabulous trips?? =) The kids are getting sooooo big!!!!

• 07 Januari 2016 - 11:00

Sascha:

Hi lievie, klinkt weer heerlijk! Kijk ook uit naar een bruisend reisverslag van Tassie!