Sweet summer memories.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Sweet summer memories.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Sweet summer memories....

24 November 2015 | Singapore, Singapore

Zomervakantie 2015...het lijkt alweer een eeuw geleden, maar toch nog even wat 'Best of'-foto's. Gewoon, omdat we er nog steeds met zo heel veel plezier aan terug denken. En het steeds lastiger voor Koen en Britt lijkt te worden om NIET in Nederland te zijn bij al die lieve familie en vrienden die we altijd opzoeken en waar het altijd dus weer te kort blijkt te zijn...zucht. Maar ja, zoals gezegd: time flies, we hebben de Herfstvakantie alweer achter de rug (wordt vervolgd...), de pepernoten liggen bij jullie alweer in de winkel en wij tellen inmiddels al weer af naar de Kerstvakantie..., dus even twee keer knipperen met de ogen en we kunnen ook alweer binnenkort de tickets naar Nederland boeken :-) En ondertussen genieten we toch ook weer lekker van het hier zijn. Bij deze dus voor de liefhebbers, maar vooral voor mijn eigen records: nog wat foto's van onze zomervakantie die begon met familiebezoek uit Nederland (Wouters zus Floor met gezin), toen wij naar NL en bij terugkomst bezoek van vriendin Mireille en EJ. Wat was hetallemaal weer fijn......!!!

• 25 November 2015 - 09:53

Mireille:

Gaaf Hes, leuke update en weer even herinneringen ophalen!!