Hong Kong - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Hong Kong

18 December 2014 | Singapore, Singapore

Begin november ben ik dus zomaar in mijn eentje, dus zonder de rest, een lang weekend in Hong Kong geweest (voor de aanleiding: zie vorige bericht). Een lang weekend, niet helemaal alleen natuurlijk, maar met allemaal hockeymeiden/-dames/-vrouwen/-veteranen (doorstrepen wat niet van toepassing is) en eens even zonder de kinderen, is stiekem echt wel een klein beetje een feestje...Behalve flink hockeyen, wat leuke borrels en feestjes was er dus ook nog een hele dag tijd ingepland om Hong Kong te bekijken. Wij waren hier zelf al 3 dagen geweest als tussenstop toen we uit Chicago naar Singapore verhuisden, maar ik had steeds meer in de gaten dat we 4 jaar terug toen wel in een ander soort roes zaten, ofwel in de 'Grote Transatlantische Move-modus'. Waar we ons toen met Koen en Britt een hele dag vermaakt hebben in Disney World en al jet- & temperatuur-lagged wel wat door de stad geslenterd hadden, hebben we nu Hong Kong Island mede a.d.h.v. goede tips van een vriendin van mij (woont nu hier in Sing, maar daarvoor 6 jaar in HK) toch wel wat beter kunnen bekijken. Hierbij wat foto's van de stad, de zogenaamde 'Umbrella Revolution' en wetmarkets.

• 19 December 2014 - 12:12

Pien:

Waar hockeyvriendinnetjes al niet goed voor zijn!!

• 20 December 2014 - 18:21

Merel:

heerlijk zo'n weekendje voor jezelf en wat tof dat je weer aan het hockeyen bent

• 22 December 2014 - 12:58

Mireille:

Ha Lammie,
    wat een gave foto's en tof tripje hoor. Voelde je je echt een international??
    Maar heel goed dat je blijft hockeyen, dan kan je tzt zo aansluiten bij ons veterinnen :-)
    En wat zien de kids er goed uit, leuk dat ze zoveel sporten en zo te zien ook alles leuk vinden, cool man.
    Jullie genieten nog wel zo te zien.
    Enjoy!!
    xx