S'pore opmerkelijkheden en More of the Daily Life - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu S'pore opmerkelijkheden en More of the Daily Life - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

S'pore opmerkelijkheden en More of the Daily Life

Blijf op de hoogte en volg

08 December 2014 | Singapore, Singapore

Ik zat laatst nog eens te bladeren in mijn wearehere-etc boek wat ik van Amerika heb laten maken en ik kwam bij het stuk waarin ik heb geschreven over de gekke Amerikaanse dingen en gebruiken die we tegen kwamen. Toen besefte ik me dat ons hier natuurlijk ook regelmatig maffe gewoontes, gebruiken etc. opvallen. Ook heb ik nog best wat 'tussendoor-foto's die ik best met jullie wil delen, dus niet alleen de vakantie foto's, maar ook van ons gewone 'daily life'-leven hier...
Dus bij deze, ditkeer weinig tekst en vooral veel foto's, een blik in de Aziatische keuken en 'More of the Moormann Family' ;-) Misschien een deel 1 uit een serie, who knows. Zo wie zo binnenkort een "Best of Sports"-verslag en straks natuurlijk eentje van de upcoming Kerstvakantie: we're going Down Under again - Perth en omgeving it is!
(En voor wie nog zin heeft, van de zomer/herfst staat er ook nog een verslag op, even terugklikken voor wie echt wil...)

  • 09 December 2014 - 09:29

    Janneman:

    Leuke foto's om weer wat mee beeld te krijgen van jullie dagelijks leven

  • 17 December 2014 - 22:27

    Marije:

    Ahhhhhhh daar zijn jullie ;-) Leuk weer ff iets te horen en vooral te zien! Foodcourt, Durian... good old memories! Enjoy!! En blijf vooral delen hoor, ik blijf het geweldig vinden! Toedels!! En uhhhhh MERRY CHRISTMAS! En fotootjes delen van Perth he, gaan jullie vanuit Perth omhoog rijden??? Staat nog op mijn wish-list.... dus ben benieuwd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 126584

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2008 - 26 December 2010

Ons Amerika Avontuur

26 December 2010 - 30 November -0001

Ons Azië avontuur

Landen bezocht: