Op 'tienertoer' naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Op 'tienertoer' naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Op 'tienertoer' naar Kuala Lumpur

15 Juni 2014 | Singapore, Singapore

Er waren eens vier vriendinnen. Die woonden als heuse expat vrouwtjes heel fijn met hun gezin in het tropische Singapore. Hun mannen namen hen mee naar de andere kant van de wereld. Dat is meestal heel erg leuk voor die vriendinnen. Maar ook wel eens lastig omdat de mannen erg veel aan het reizen zijn en dus weinig thuis. En dus zijn vriendinnen hier zo belangrijk. Maar dan ineens vertelt een van die vriendinnen dat ze helaas vroeger dan gepland weer naar Nederland terug moet verhuizen. En dat is ook al niet leuk: zo heb je net een fijne vriendin, zo is ze dan weer weg. En dus hadden deze vier vriendinnen bedacht dat we maar eens met elkaar op reis wilden, net als de mannen. Planmatig gezien en moederkloeken als we zijn, werd dat natuurlijk 'alleen' maar een weekend. Maar dat mocht de (voor)pret niet drukken: wij, dat is: Anneloes, Kathelijne, Betty en ik, gingen lekker zomaar een weekend naar Kuala Lumpur. Met de nachttrein. Op tienertour :-) Flesje wijn mee in de trein, fijn hotel met upgrade naar twee junior suites (kijk die snappen wat de meisjes willen!) incl. luxe massage. En verder lekker wat shoppen, rondkijken, lunchen, eten, wijntje hier, wijntje daar...en toen alweer terug. Maar wat was het ontzettend gezellig en lieve Kaat, we gaan je missen!