Nog wat Aussie foto's... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Nog wat Aussie foto's... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Nog wat Aussie foto's...

17 Juni 2013 | Singapore, Singapore

Deel 3 en tevens laatste deel met de Australie foto's om het verslag compleet te maken...en straks mijn fotoboek dus ook. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen!

• 17 Juni 2013 - 19:52

Ingrid, Fedde En Frutje:

Hey Esther, ziet er goed uit hoor. Wat maken die kids toch al veel mee, die kunnen later met een gerust hart zeggen dat ze ergens geweest zijn! (fedde mag mee naar de camping in mierlo, ook leuk!)
    Mail even je adres, dan kan ik een geboortekaartje sturen. Fedde krijgt in oktober een zusje!
    Groetjes ingrid

• 17 Juni 2013 - 20:16

Merel:

ziet er weer top uit, wat een heerlijke foto's
    Ook hier bijna vakantie, nog twee weekjes en dan zitten we in napels en omstreken, ook heel mooi
    veel groeten
    merel

• 18 Juni 2013 - 22:09

Marije:

Heeeee! Nou jullie hebben toch echt weer een hele vervelende vakantie gehad.... het spat van de foto's af ;-)... en al een volgende op de agenda? Trouwens prachtige foto's van al die dieren... vogels, (zelfs een oehoe-ahah-koekaboerra, heb je hem ook horen kakalen?), kanga's, koala's... en rara vogels met hoeden en aan de wijn... je ziet ook de meest rare snuiters in Aussie he ;-)
    Toedels!!