Tassie - Deel 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu Tassie - Deel 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

Tassie - Deel 2

21 Januari 2016 | Singapore, Singapore

Vanaf dag 1 was de jacht op het UNO kampioenschap van Tassie volop geopend. Het is voor ons inmiddels bijna geen spel meer, maar een kei-harde onderlinge strijd. Potje na potje werd gespeeld...al snel liepen Wouter en ik ver achter op beide kids die (hoe ze het doen snappen we nog steeds niet) binnen no time veel meer punten dan wij hadden. Op de allerlaatste avond was er maar één punt verschil tussen Koen en Britt....the heat was on! Nog 5 potjes werden er gespeeld en uiteindelijk is als Uno Champ Tassie uit de strijd gekomen.....: wederom Koen! Totaalstand is nu: Koen kampioen (...) van Australië Mainland, China en Tasmanië, Wouter kamioen van Japan en tsja...Britt en ik bungelen gezellig samen puntloos onderaan ;-)

• 21 Januari 2016 - 11:02

Sascha:

Heerlijk om al die bekende plekjes weer langs te zien komen. Wij vonden Tassie ook super!!

• 21 Januari 2016 - 21:04

(^^) & (@@):

Weer mooie foto's. Wat fijn om na al die " gescheiden" weken met z'n vieren in zo'n leeg land 'alleen' te reizen.
    Hoe kan je de willekeur van Uno nu verslaan?
    Enfin we zullen het binnenkort zien/ondergaan!

• 22 Januari 2016 - 15:21

Renske:

Tja, als je zo in je kaart laat kijken krijg je nooit punten bij UNO!