p.s. Een nieuw verslag + 2 delen Vietnam foto's! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu p.s. Een nieuw verslag + 2 delen Vietnam foto's! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van wearehere - WaarBenJij.nu

p.s. Een nieuw verslag + 2 delen Vietnam foto's!

03 Juli 2013 | Singapore, Singapore

Volgens mij is de email allert niet verstuurd, dus maar even zo:
heb zojuist een nieuw reisverslag geplaatst met extra tweede deel foto's. Dus even terug'bladeren' op deze site voor wie het leuk vindt om onze avonturen in Vietnam te lezen en zien.
En dan nu...op naar Nederland! Tot snel terug met meer...over het dagelijks leven in S'pore, opvallendheden, rariteiten en dagelijkse dingen en foto's. We'll be back!

• 04 Juli 2013 - 21:24

Marije:

Een voorrecht.... he, maar je moet het ook maar allemaal doen, fantastisch! En wat een gave foto's weer... ben benieuwd naar de rariteiten die je aantreft op jullie volgende avontuur.... kaaskoppen in een bontjas-in-the-middle of summer...... neeeeh... hitte golf op komst!!! Jullie treffen het!

• 13 Juli 2013 - 22:27

Schols:

Hoi, hoi, de foto's van Vietnam geven een mooie impressie. Opvallend zijn de hoofdbedekkingen en de manier waarop men zich verplaatst - al die brommertjes. Bijzondere foto vond ik die van de tandartspraktijk, en die van de kinderen met die slang om hun nek....brrrr. Je moet het maar durven.

• 06 Augustus 2013 - 22:29

Annemiek:

Lieve Hester,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben sinds een paar dagen een brief voor je aan het schrijven. Hoop hem morgen te posten richting Signapore. Groetjes voor jullie vieren. Annemiek/Bollie