En dan nu...de foto's! - Reisverslag uit Vernon Hills, Verenigde Staten van wearehere - WaarBenJij.nu En dan nu...de foto's! - Reisverslag uit Vernon Hills, Verenigde Staten van wearehere - WaarBenJij.nu

En dan nu...de foto's!

Door: Hester

Blijf op de hoogte en volg

20 Januari 2009 | Verenigde Staten, Vernon Hills

Hou het even kort, want laat alleen bij deze nog even weten aan de early responders dat de foto's bij het vorige bericht nu zijn geplaatst! 21 stuks en een filmpje (links in de kantlijn kijken) dus have fun!

  • 21 Januari 2009 - 02:32

    Sas:

    Leuk! Brr krijg het er koud van! Trusten zo!

  • 21 Januari 2009 - 06:54

    Marije:

    Haha... en dan te bedenken dat ik afgelopen woensdag nog in +37 graden vertoefde... ik kan me gewoon niet voorstellen hoe koud -27 is... dat moet toch echt een waanzinnige ervaring zijn!! Da's echt uniek voor een stelletje hollanders, dus genieten hoor!! He en misschien een tip voor Koen's verjaardag... haha waarom doe je niet een heus sneeuwballen gevecht... haha dat zal koen niet vaak meemaken op zijn verjaardag... haha of wat dacht je van drophappen in de sneeuw ipv in een bakje water... haha je wordt wel creatief van die prachtige plaatjes van je, wow wat een sneeuw... ik ben er jaloers op hoor!!

  • 21 Januari 2009 - 07:43

    Suus:

    Oooh wat heerlijk dat jullie naar Taxas zijn gegaan! Is dat wel verantwoord, die temperatuurverschillen in zo'n korte tijd? Pff wat een kou zeg!!
    Wat grappig trouwens, dat filmpje van Britt! :) Die is echt zooo gegroeid!! Wel jammer dat we dat hier niet in levende lijve kunnen meemaken, maar wel geweldig dat je dan even een filmpje online zet haha!
    Oooh ik zie alweer dat ik hele verhalen aan het typen ben... Ik mail je gewoon even! :)
    Liefs!

  • 21 Januari 2009 - 08:39

    Maaike:

    Ha Hester, weer een heel verhaal! -27 was het in Nederland niet, maar we hebben wel weer eens op natuurijs kunnen schaatsen, de elfstedentocht zat er helaas nog niet in....
    Voor volgend jaar zullen we een filmpje maken van het vuurwerk in Nederland, op een Americaans groot scherm, lijkt dat vast net echt! Met een paar uur tijdsverschil kunnen jullie er ook nog van genieten. Leuk het filmpje van Britt, zie dat de lammy knuffel het nog steeds goed doet ;-)! Succes met de voorbereidingen van Koen's feestje!

  • 21 Januari 2009 - 22:22

    (@@) & (^^):

    Wat een mooi verslag en ook weer nieuwe foto's. Het videofilmpje lukte nu ook goed.

  • 24 Januari 2009 - 09:30

    Ingrid:

    Geweldig leuke foto's weer! Wat zijn de kids alweer groot! Jammer dat jullie oudjaarsavond zo tegen viel! Ik heb in San Fransisco toen echt een geweldige party bezocht, en er was vuurwerk wat er echt prachtig uitzag zo boven "the bay"
    Raar idee dat Koen al weer 4 wordt, bij deze al vast gefeliciteerd met zijn verjaardag want ik weet niet of mijn kaartje op tijd aan komt! Wel leuk dat jullie zijn feestje gewoon thuis vieren en niet bij Chuckee Cheese of zoiets!
    Misschien kom ik deze zomer ook nog wel naar The States! Ben namelijk uitgenodigd door mijn au pair gezinnetje om deze zomer een maand bij hun door te brengen! (en dan is een bezoekje aan Chicago natuurlijk ook zo gemaakt!) Maar moet eerst nog vrij krijgen op het werk!
    Dikke knuffel Eend!

  • 16 Februari 2009 - 18:49

    Ellen:

    Dag Moormannetjes,
    Heb net weer eens even zitten bladeren op jullie site, leuk om te horen dat het lekker gaat met jullie! ook erg herkenbaar allemaal van toen ik in Canada zat 10 jaar geleden. De sneeuw, de kou, geen ruk te beleven met oud&nieuw en de dipjes. Je moet Nederland niet gaan verheerlijken hoor, dat deed ik ook maar eenmaal terug.......Bij ons hier gaat alles zijn gangetje, Meike is nu ook naar school, ze vindt het er fantastisch, was er blijkbaar aan toe en uitgepeuterd want ze zit lekker in haar vel. Gijs heeft net zijn A-diploma zwemmen gehaald, ook geweldig. Ik ben met Arnhem (+Sophie von Weiler!) weer aan het trainen voor de tweede helft van het seizoen. En Jeroen is nu aan het rennen met zijn hardloopclubje in de regen!
    Het ga jullie goed! Tot de volgende keer
    gr.Ellen

  • 22 Februari 2009 - 19:12

    Monique:

    Hee luitjes, hoe is het daar? Sorry dat we zo weinig hebben laten horen de laatste tijd, hopelijk is alles goed met jullie aan de andere kant van de plas. Dikke zoenen van ons, en natuurlijk ook: ALAAAAF! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Vernon Hills

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 126590

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2008 - 26 December 2010

Ons Amerika Avontuur

26 December 2010 - 30 November -0001

Ons Azië avontuur

Landen bezocht: