Het aftellen is begonnen..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van wearehere - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van wearehere - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen.....

Door: Hester

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2008 | Nederland, Eindhoven

Nu de maand juni alweer 5 dagen oud is, beseffen wij ons dat het nu nog minder dan 2 maanden is voor we met vier paar benen (beentjes...) op Amerikaanse grond zullen staan. Spannend, maar de zin in dit avontuur wordt steeds groter en nadrukkelijker aanwezig in de dagelijkse gang van zaken.

Niet alleen de krant, de sportlidmaatschappen en het gas/water/licht is inmiddels opgezegd, ook mijn baan...Dat was wel even slikken, want maakte het ineens wel erg definitief toen ik mijn eigen vacature zag staan. Maar vooruit met de geit: we zien graag de positieve dingen en dus wordt de afscheidsborrel gewoon ook meteen maar gepland!

Uiteraard moeten we ook nog een huis zien te vinden om straks een adres aan de container met alle inboedel te kunnen hangen. Wouter en ik gaan dus volgende week nog 4 dagen non-stop huizen kijken en dan het mooiste, grootste, leukste en meest Amerikaanse huis uitkiezen met genoeg logeer- en badkamers. Laat dit een hint zijn voor iedereen die nog een vakantieadres zoekt! Zodra we terug zijn gaan we de overbodige troep in huis maar eens afvoeren, zodat als de zeecontainer voor het huis staat er geen overjarige kerstpakketblikjes en oude studie-dictaten voor niets de grote oversteek gaan maken. Extra ruimte wordt echter gereserveerd voor pure chocoladevlokken en gestampte muisjes van de Ruijter, Unox rookworst, grofvolkoren broodmix en vooruit dan maar...stroopwafels.

Zodra we meer weten qua huis en definitieve vertrekdatum melden we ons weer! To be continued dus!

  • 09 Juni 2008 - 09:25

    Dorine:

    Super zo'n webblog! Nu verneem ik nog dagelijks alle spannende ontwikkelingen voor jullie overzee-se trip naar The States, en hoef zo niets te missen straks! Denk je ook nog aan de boerenkool-plant-zaadjes-> als 2 wajo's moet het toch lukken om een kleine kwekerij op te zetten in the backyard!!!

  • 24 Juni 2008 - 13:24

    Floor:

    Ha Hessie-Flessie!

    Zie hier, mijn eerste bericht, haha! Wat een gezellige foto van jullie met z'n 4en, in het oranje haha. Ben je nu al voorzitter van de Oranje vereniging???? Dat heb je snel gedaan....
    Ziet er goed uit zeg, jullie nieuwe huis!!!!!
    Heb je al een kamer gereserveerd voor mij?
    Zie je op de borrel!!! Gezellig!!!!

    Groetjes Floor (van de hockey)

  • 24 Juni 2008 - 14:52

    Charlotte:

    Hoi Hes,
    Wat spannend allemaal en het wordt nu allemaal zo definitief.
    Maar ook een super gaaf avontuur. Toen ik klein was (4 jaar) heb ik een jaar in Amerika gewoond en daar heb ik alleen maar goede herinneringen aan over gehouden.

    Ik ga jullie weblog volgen... en probeer mijn afspraak te verzetten, zodat ik ook naar de borrel kan komen.

    Anders wens ik je alvast heeeel veel plezier! Maar je komt toch tussendoor wel een keer naar Nederland op vakantie?

    Groetjes,
    Charlotte

  • 25 Juni 2008 - 18:08

    Roostenlaan 15:

    En dat weten we nu pas? Al 2 weken lang een weblog en nr 15 weet nog niks...bah. Nee geintje, fantastisch. Vrienden van ons hadden tijdens hun reis deze site ook, ideaal. Overbodig om te zeggen dat ik de site bovenaan in mijn favo's zet. see yaaaaa!

  • 26 Juni 2008 - 18:02

    Frans:

    Ik heb deze site direct aan mijn favorieten toegevoegd. Ik ga jullie dus ook iedere avond als ik mijn mail bekijk volgen. Daarna een lekker glaasje en proost ik op jullie.

    Groetje Frans (van de ijsjes voor Koen)

  • 26 Juni 2008 - 18:35

    Florentine:

    Ha Hester, Wouter, Koen en Britt,

    Super zo´n site! En wat een huis (al hoewel Marrit twijfelt of het niet van bordkarton is :-) We komen beslist langs, maar dat wisten jullie al!

    Groetjes!


  • 26 Juni 2008 - 18:41

    PS:

    Inge vraagt zich af of jullie nu een "Sims-family" worden, de boompjes zien er wel zo uit!!

  • 28 Juni 2008 - 09:01

    Maaike:

    "Wow, wat een luxe huis, maar ik zal ze wel missen"

  • 28 Juni 2008 - 09:06

    Rik:

    Leuk om zo op de hoogte te blijven. Misschien moet je een nannie inhuren zodat je tijd hebt om de webside bij te houden :)
    Veel plezier in de voorbereidingen en tot volgende week

  • 28 Juni 2008 - 12:44

    Roostenlaan 42:

    Hehe, wij melden ons ook eindelijk... (en dat voor fanatieke medeloggers zoals wij!)
    Het blijft natuurlijk in- en intriest dat jullie binnenkort vertrekken, maar tegelijkertijd vinden we het ook verschrikkelijk gaaf en stoer! Wij blijven jullie volgen en ontvangen jullie op langere termijn natuurlijk met ooooopen armen terug hier.

    P.S. De salades voor bij de barbetjoek staan klaar... tot zo!

  • 29 Juni 2008 - 19:30

    Roostenrakkers 15:

    Zoals R42 al vanmorgen meldde op hun eigen log, ondanks de aangename ambiance van gisteren(understatement van het jaar) is het inderdaad verre van feest. Want The Moormann Family goes USA en da's voor hullie best grappig, maar voor ons zwaar janken. En niet alleen omdat die zeecontainter dalijk geruime tijd onze view blokkeert, maar vooral omdat zij zo'n goeie fiskes kunne bouwe (zelfs een potje voetbal tussen de Turken en de Duitsers gaf "TMF" nog aanleiding om de rosé open te trekken, hoezo "think global"!).

    Tot het volgende afscheid. Jullie zijn nog niet van ons af!

    Liefs, de schoonfamilie van Britt / de overkant / Toekomstig Tuttig Tongelre / Roostenlaan 15/ etcetera.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 126668

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2008 - 26 December 2010

Ons Amerika Avontuur

26 December 2010 - 30 November -0001

Ons Azië avontuur

Landen bezocht: